leere-huelle:

folieadontleaveryan:

map-of-problematique:

shawnsmirk:

I WANT TO DYE MY HAIR BLUE

I WANT A NOSE RING

I WANT A TATTOO

I WANT TO DO THINGS

WITH MY OWN BODY

BUT I CANT

BECAUSE OF SCHOOL

AND ALSO BECAUSE MY MOM

MOSTLY BECAUSE MY MOM

I FEEL U ALL SO MUCH

glitteryobituary:

femme-mermaid27:

As Halloween approaches I feel like half of a Tumblr is like 

image

and the other half is like

image

I am a combination of both these things, all year. 

"Wanna know the fucking truth? Nobody is fucking happy. Nobody has skin made from oil paint and sunlight. Nobody fucking understands this world. Fuck, nobody probably understands math as much as they claim. You’re here one day and the next you’re not. God? Religion? I’ve learned a lot more about the world by eating acid and swallowing pills. Tell me what your church has done for you? Tell me if you have holes in your mouth from speaking lies? Wanna know the fucking truth? Pity is just another word for pathetic. Drink beer and watch the sunrise from every rooftop. Take photographs naked. Take photographs kissing. Take photographs having sex. Stop making everything about sexuality. Wanna know the fucking truth? Nobody really gives a damn if you lost your virginity at fourteen or if you were the president in high school. Wanna know the fucking truth? There is no such thing as the right person. People leave. They change like ocean currents, they leave you with bruises in your calves. And you wanna know the fucking truth? You get better. You learn to love. You find God in between the cracks of a wall when you’re puking your limbs out. You wanna know the fucking truth? Go find it."
— (via no-oneeverdoes)

(Source: irynka)

French class swag👌😂

French class swag👌😂

Love it when my makeup works👌💕 i tried to do a smokey eye. It looks fab💁

Love it when my makeup works👌💕 i tried to do a smokey eye. It looks fab💁

to-sad-to-sleep:

barriz99:

nicodianeglo:

bruisedbrat:

tillylikestroye:

the-winchester-initiative:

eye4aye:

uncaging-the-chaos:

reblog and see what your followers say

Interesting..

image

I’VE LITERALLY HAVE NEVER DONE ANYTHING TO YOU PEOPLE

I was just reblogging for the above post I didn’t think I’d get any

image

image

I won’t get any but I don’t know if that’s a good thing or a bad thing

PLEASE, DO IT

image

image

image

last time was fun

Doubt I’ll get any tbh 😂

Please do this for me haha

woah this is glitchen my eyes bruh.

woah this is glitchen my eyes bruh.

(Source: aukayla-heath)

starllex:

I don’t get how babies can cry at restaurants lol like nigga why you cryin there’s food around you rejoice

gnarly:

I love it when people compliment my hair like thank you I grew it myself

dongstomper69:

tentacuddles:

Comfort food.

why arent you fucking pizza yet? it’s portable and warm
dongstomper69:

tentacuddles:

Comfort food.

why arent you fucking pizza yet? it’s portable and warm
dongstomper69:

tentacuddles:

Comfort food.

why arent you fucking pizza yet? it’s portable and warm
dongstomper69:

tentacuddles:

Comfort food.

why arent you fucking pizza yet? it’s portable and warm
dongstomper69:

tentacuddles:

Comfort food.

why arent you fucking pizza yet? it’s portable and warm
dongstomper69:

tentacuddles:

Comfort food.

why arent you fucking pizza yet? it’s portable and warm
dongstomper69:

tentacuddles:

Comfort food.

why arent you fucking pizza yet? it’s portable and warm

dongstomper69:

tentacuddles:

Comfort food.

why arent you fucking pizza yet? it’s portable and warm

(Source: tentacuddles)

fefys97:

A fucking unicorn

UNICORN~

fefys97:

A fucking unicorn

UNICORN~

If you’re a teen you must follow this blog.

yasssssssssssssssssssssssssssss

prolusion:

why cant i be attractive like everyone on tumblr

Oh ya.. It can hide A LOT.

Oh ya.. It can hide A LOT.

(Source: loveisstrongerthanselfharm)